معاون هنری اداره تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی شد «جمعه‌بازار کتاب مشهد» در جمعه بارانی مشهد (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تصاویر «زهرا خوشکام» همسر علی حاتمی درگذشت (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت مرگ بروسلی چه بود؟ نقد و بررسی فیلم سینمایی «مست عشق» در برنامه هفت (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) فیلم‌های سینمایی امروز تلویزیون (جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) مصطفی رحماندوست: خلق نگاه تازه از دنیای کودکان در شعر رضوی نیاز این حوزه است بر مدار نور به پیشواز میلاد هشتمین نور | افتتاح نمایشگاه خوشنویسی طلاب حوزه علمیه در آستانه میلاد حضرت رضا (ع) روایتی کافکایی از یک طنز تلخ | گفتگو درباره رمان «کمیته» رونمایی از نقاشی پرحاشیه چارلز سوم «زنانی که با گرگ‌ها دویده‌اند» ساخته امیراطهر سهیلی روی پرده سینما رفت + فیلم «زخم کاری» و «سووشون» در انتظار پخش از شبکه نمایش اگر دستت را رها کردم روایت‌های دیده نشده از زائران امام رضا (ع) «حماسه» جاری در ادبیات «پرونده مختارنامه» در نمایشگاه کتاب استقبال از «مکس دیوانه» در جشنواره کن
سرخط خبرها

بقاع متبرکه و حرم امام زادگان خراسان‌رضوی ۶ ساعت در روز پذیرای زائران

  • کد خبر: ۲۸۲۳۶
  • ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۰
بقاع متبرکه و حرم امام زادگان خراسان‌رضوی ۶ ساعت در روز پذیرای زائران
پس از عید فطر و در راستای عمل به مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، بقاع متبرکه امامزادگان استان سه ساعت صبح و سه ساعت بعد از ظهر به روی زائران گشوده می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، پس از عید فطر و در راستای عمل به مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، بقاع متبرکه امامزادگان استان سه ساعت صبح و سه ساعت بعد از ظهر به روی زائران گشوده می‌شود.

حجت الاسلام جمال ایزدی گفت: زائران فقط مجاز هستند از ساعت هشت و ۳۰ دقیقه صبح تا ۱۱ و ۳۰ دقیقه ظهر و از ساعت چهار تا هفت بعد از ظهر در صحنهای بقاع متبرکه حضور پیدا کنند و شبستان‌ها نیز برای زیارت زائران گشوده نمی‌شود.

وی ادامه داد: برگزاری نماز جماعت و مراسم در بقاع متبرکه هنوز ممنوع است و هیچ مجوزی از سوی ستاد مقابله با کرونا در این زمینه صادر نشده است.

معاون اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: درخواست هیات امنای همه بقاع متبرکه امامزادگان استان برداشتن محدودیت ساعت برای زیارت بقاع متبرکه است و این موضوع در نشست کمیته بقاع متبرکه و اماکن مذهبی ستاد استانی مقابله با کرونا که به ریاست معاون هماهنگی امور زائران استانداری در سه‌شنبه هفته آینده مطرح و درباره آن تصمیم گیری می‌شود.

حجت الاسلام ایزدی درباره میزان کمکهای مربوط به طرح مواسات و کمکهای مومنانه افزود: اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی بیش از ۲۱ هزار بسته معیشتی و ۴۰۰ هزار پرس غذای گرم در مجموع به ارزش بیش از ۷۵ میلیارد ریال از محل موقوفات استان و کمکهای خیرین بین نیازمندان استان توزیع کرد.

۳۰۴ بقعه متبرکه امامزادگان و بیش از ۲۴ هزار موقوفه در خراسان رضوی وجود دارد.

منبع:معاون فرهنگی – اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->